Her er 8 ting at overveje, når de evaluerer långivere online:

Website Design

Privacy Policy

Om os

Popularitet

Ry

Kort Form

Punkter, gebyrer, vilkår og priser

Kommunikation

1. website Design:

Websiden er faktisk butiksfacade af internettet. I den virkelige verden gør dit første indtryk hele forskellen. Nå, er det ikke anderledes på internettet.

Synes stedet frem til højre? Kan du indsamle værdifulde oplysninger straks, eller synes det at du bliver skubbet til Klik her, klik der?

Gør den side belastning hurtigt, vejledende af en pålidelig server, eller synes det tager for evigt for alt, hvad der skal vises (eller værre, får du forskellige fejlmeddelelser).

Er der et latterligt beløb af pop-ups, pop-unders og andre in-your-face annoncekampagner, eller långiver simpelthen lægger det hele ud der for dig at beslutte?

Undersøge hjemmeside design, og har tillid til din første indtryk.

2. Fortrolighedspolitik:

Du vil sandsynligvis være at dele nogle personlige oplysninger, til gengæld for lån tilbud. Du bør ikke være så bekymret over dette, at det begrænser din evne til at nå ud til mulige långivere. Dog bruge din sunde fornuft.

Hjemmesiden sende sin privacy policy? Hvis det er tilfældet, tage en hurtig højdepunkt på det.

Synes det giver mening, og er det rimeligt?

Stort set alle pålidelige online virksomheder nu har sendt privatlivets fred politikker både forsikre dem af deres hensigt, og at overholde gældende love og bestemmelser.

3. om os:

Gør långiver post en “om os” side?

Hvis ikke, dette kunne være et rødt flag. Med andre ord, bør långiver tage stolthed i dens historie, dens vision og dens mission statement. En “om os” side er en mulighed for din långiver fortælle dig lidt om sig selv. Hvis du ikke kan se det, så hvad de gemmer sig?

På den anden side, hvis du kan se en “om os” side, gå tjekke det ud. Hvor længe har de været i branchen? Hvor er de anbragt? Sender de et telefonnummer, og giver de kontaktoplysninger? Hvad er deres politikker og filosofier?

Læse siden “om os” kan fortælle dig enorm oplysninger om långiver.

4. popularitet:

Tage din långivers hjemmeside-adresse, og sætte det i Alexa.Com. Alexa er et værktøj, skabt af folk henne ved Amazone, vurdere trafik på internettet og giver et mødested for besøgende til at bogføre kritik af hjemmesider.

Popularitet måles af Alexa rating, og jo lavere tal, jo højere rating. For eksempel vores site, som af dags dato, har et 3 måneders gennemsnit Alexa Rating af 86,517. Det betyder, at vi er en af top 100.000 hjemmesiderne trafik (og popularitet). Hvis vi kommer ned til Lad os sige 50.000, så vores trafik og popularitet er steget.

Du kan bruge dette værktøj til at vurdere trafik for dine potentielle långivere.

Vores råd er dette: ikke blive forblændet af popularitet alene. Der er masser af konkurrencedygtige långivere og realkreditmæglere derude med den højeste integritet, som ikke må nødvendigvis, har en gunstig Alexa rating. Det betyder ikke, at de ikke bør betragtes. Det er simpelthen en måling af trafik, og det er det. Ikke glip af hvad de har at tilbyde.

Bare bruge popularitet som en af de mange værktøjer til din rådighed, når de evaluerer online långivere.

5. ry:

Der er en række måder at evaluere en långivers omdømme. Taler med venner, familie og bekendte, er naturligvis en måde. En anden metode er at se hvorvidt de potentielle långiver er medlem af Better Business Bureau (BBB på BBB. Com), og hvis der er nogen klager protokols indgivet mod dem.

BBB producerer hvad har kaldt en “pålidelighed rapport”, og denne betænkning vil give dig med virksomhedernes oplysninger (f.eks navn, adresse, telefonnummer), BBB medlemsoplysninger, om långiver er en deltager i programmet “BBB Online” sammen med en klage historie, og hver klager endelige beslutning.

Den samlede bedømmelse, at de giver långiveren står også i betænkningen. Husk, vi drøftede tidligere, at popularitet ikke er alt? Her er et godt eksempel. Du vil blive overrasket over hvor mange “populære” långivere, kan faktisk bære en temmelig lang BBB pålidelighed rapport fyldt med en række klager.

Igen, bare bruge din gode, fælles følelse, og overveje ry sammen med alle andre faktorer.

Også, hvis du ser noget på den pålidelighed rapport, der kan om du, tale med din potentielle långiver, og se om de kan give dig en fornuftig forklaring på, hvad der skete.

6. korte Form:

Udfylde en online “korte form” ansøgning, og inden for få minutter, flere konkurrencedygtige lån tilbud kunne være at gøre deres vej til dig.

Overveje programmet kort form, når de evaluerer långiver. Er det korte faktisk, eller de beder du om alt for meget information?

Forventes at dele nogle grundlæggende oplysninger om dig, såsom navn, telefonnummer, lønoplysninger, osv., men aldrig afsløre, hvad du føler er også personlige eller akkord, såsom et CPR-nummer, kredit card numre, osv.

Giver i kort form mening, er det godt organiseret, og er det nemt for dig at følge og forstå? Dette er vigtigt, fordi hvis formen er let at fuldføre, långiveren kan sige at deres hele lånet processen er enkel og nem. På den anden side, hvis form er vanskelige og komplekse, hvad der fortæller du?

Så evaluere din komfortniveau med forbindelse med hver enkelt långiver kort form ansøgning online.

7. påpeger, gebyrer, betingelser og satser:

Når du har fuldført den online kort form, potentielle lån tilbud vil næsten øjeblikkeligt være at gøre deres vej til dig.

Disse foreløbige lån tilbud vil præsentere dig med vigtige oplysninger om punkterne, gebyrer, vilkår og priser bliver tilbudt.

Dette, er naturligvis møtrikker og boltene af hvad du evaluerer… Dette er kroner og øre din foreløbige lån tilbud.

Få flere tilbud, og sammenligne dem med hinanden.

Hvem tilbyder den bedste besparelser? Der synes for lav til at tro? Der er alt for højt til at overveje?

Tjek de aktuelle kurser og se, hvordan disse tilbud sammenligne. Vi har fået en RateWatch sat op på vores hjemmeside, eller du kan finde andre ressourcer fra enhver søgemaskine.

8. meddelelse:

Når du har hentet flere lån tilbud, vil det være tid til at tale med din potentielle långivere over telefonen.

Frygt ikke denne proces. Husk, du er køber af dette produkt, og du er i førersædet. Tænk på det som et interview, og du befinder dig i afgift. Stille nogle gode spørgsmål, og se om du er komfortabel med forhold danner.

Hvordan forekommer långiver du over telefonen? Er det nogen, at du føler du kan gøre forretninger med, eller synes samtalen tvungen og ubehageligt?

Bruge telefonopkaldet, til at vurdere forholdet og få nyttige oplysninger.

Gør ikke en umiddelbar afgørelse. Tale med 3 eller 4 långivere, og derefter tage en pause, og vurdere, hvad du har lært.

Bruge dine instinkter for at måle hvem du fungeret godt med, og der kunne præsentere udfordringer ned ad vejen.

Vi har nydt at give denne information til dig, og vi ønsker dig held og lykke i din stræben. Husk at altid finde gode råd fra dem, du har tillid til, og aldrig vende ryggen på din egen sunde fornuft.

Udgiverens retninger:

Denne artikel kan frit distribueres så længe som ophavsretten, forfatterens oplysninger, ansvarsfraskrivelse, og en aktiv link (hvis muligt) er inkluderet. Yderligere oplysninger om pant, gæld konsolidering, credit reparation og alle andre former for forbruger lån, kredit og gæld produkter, kan du besøge vores hjemmeside på.

Disclaimer: Udtalelser og udtalelser i artiklerne, anmeldelser og andre materialer heri er dem af forfatterne. Mens hver omhu i udarbejdelsen af disse oplysninger og ethvert forsøg på at fremlægge ajourførte og nøjagtige oplysninger, kan vi ikke garantere, at unøjagtigheder ikke vil forekomme. Forfatteren vil ikke blive holdt ansvarlig for ethvert krav, tab, skader eller gener forårsaget som følge af eventuelle oplysninger inden for disse sider eller oplysninger via dette websted.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *